گفتني ها

منوی اصلی

خوش امديييييييييييييييييييييين

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گفتني ها و آدرس yakshi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393
نویسندگان
لینک های روزانه
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
ن : نيلوفر ت : جمعه 31 مرداد 1393 ز : 12:15 | +

چشماموبستم ازكنارش ردشدم

چشماشوبسته تانبينه بدشدم

هركاري ميكنم نميگذره ازم

حسي كه بين ماست ازعشق بيشتره

...............................................................................

صداي زندگي من به گوش زندگي تونميرسد

ولي بياحرف بزنيم تاشايداحساس تنهايي نكنيم

.........................................................................................................

اي همه هستي من ازمهرتولبريزم تو درياي

من هستي هرگزازخودمرانم

من ساحلي غريبم بايدباتوبمانم



نظرات شما عزیزان:

برادرحام
ساعت15:09---4 مهر 1393
سلام چرا دیگه بهم ایمیل نمیدی من ایمیلام بهت میرسه؟
09396068690
این شمارمه اگه خواستی اس بده من چند بار عکسمو فرستادم واست ولی نمیدونم اومد یا نه شایدم اومده از قیافم بدت اومده دیگه بیخیال شدی


nima tanha
ساعت9:30---31 شهريور 1393
سلاااااااااام خوبی مرسی این مدت نبودم به وبم سر میزدی
یادم نمیاد کدوم وب منظورتونه من بیشتر این وبم فعاله


ehsan
ساعت14:12---16 شهريور 1393
سلام ابجی احسانم،. میگم دیگه نمیخواد اون روم بیای ،من چند روز دیگه از اونجا میرم تو ساعت شیش هرروز من تو ناهارچت هستم اونجا اسمم ehsan0147 هست


khatere98
ساعت11:51---16 شهريور 1393
وب قشنگي داري عزيزخواستي تبادل كنيم خبرم كن

floria
ساعت18:33---14 شهريور 1393
وب خوبی داری

alibieber
ساعت13:49---14 شهريور 1393
وبه خیلی خوفی داری

ساده دل
ساعت14:14---10 شهريور 1393
سلام..............من لینک کردم ممنون میشم منو هم لینک کنید.......یاعلی
منتظرم


masood
ساعت18:52---1 شهريور 1393
سلام
ممنون بابت نظرتون
ولی من وبلاگ عاشقانه نساختم من اونجا قالبهای رو که برای وبم میسازمو امتحان میکنم .
به زودیم این قالبو به اسم قالب عاشقانه باران تو وبم برای عموم میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به گفتني ها مي باشد.